OWNER OF MECTEN MEDIA

OWNER OF MECTEN MEDIA
KNOWING US

Visitor Online/Jumlah Pelawat Online

Click to join MECTENCOM

Click to join MECTENCOM

Subscribe to MECTENCOM

Powered by us.groups.yahoo.com

Friday, August 22, 2008

Akan Datang: E-BOOK Petua Menguatkan Tenaga Sexual Lelaki


Buku Petua Menguatkan Tenaga Sexual Lelaki


Telah hampir 20 tahun saya mengurut orang lelaki untuk kekuatan dalaman. Macam-macam kes yang saya dah jumpa. Ada yang tak naik langsung. Ada yang isterinya berlaku curang.

Setelah sekian lama, mecten media memberi peluang untuk saya menurunkan petua-petua sulit bagi orang lelaki. Memandangkan saya banyak belajar dari pakcik saya satu ketika dahulu (merupakan guru silat dan tukang urut), ilmu didalam e-book tersebut merupakan petua turun - temurun. Secara tepat dan detail ianya campuran petua Arab dan Melayu yang saya gabungkan dan telah terbukti ke atas beratus-ratus pesakit saya yang lalu.



Sebagaimana ada satu kes yang mana seorang pelajar yang aktif bermain bola, kuat berlari dan sihat secara zahir, datang berjumpa saya menceritakan bagaimana senjatanya tidak memberi sebarang reaksi walaupun ghairahnya datang. Setelah diurut dan diberi beri beberapa petua, Alhamdulillah telah pulih.


Dalam satu kes lagi, seorang lelaki mengakui tidak dapat memberi kepuasan kepada isterinya. Tak sampai 5 minit dah tumbang. Alangkah malangnya jika perkara ini berterusan.


InsyaAllah, e book ini bukanlah bacaan lucah. Ianya satu bentuk ilmu petua yang boleh diamalkan pada bila-bila masa tanpa bantuan bahan kimia atau ubat penahan ngilu yang banyak terdapat di pasaran. Berhati-hati dengan ubat penahan ngilu, yang mana kebanyakannya beracun. Ianya juga menyebabkan kita terlalu berpaut kepada ubat-ubat tersebut. Kerana itulah sesetengah kes ada lelaki yang mengamalkan ubat-ubat tertentu, akhirnya mati pucuk hanya kerana hilang rasa kepercayaan mereka terhadap keupayaan diri sendiri dan terlalu bergantung harap pada ubat yang diambil.


Dengan e-book ini segala bahan adalah bahan natural yang boleh didapati secara mudah. InsyaAllah kita mencuba dan semoga Allah mengizinkan. Tiada sesuatu yang mustahil.


Untuk pertanyaan sila emel ke mec10_centre@yahoo.com

Segala maklumat anda dirahsiakan.